Tuesday, July 12, 2011

yagmur


Disarda yagmur yagiyor tik tik tik duyuluyor sesi yagmurun .
Penceremin uzerine dusuyolar  binlerce minik damlaciklar.
Ruzgar ise delice esiyor agaclar bir saga dogru sallaniyorlar birde sola.
Bide simsegi unutmamali aradi bir oda isiklariyla goku suslerken inletiyor sesiyle sokaklari.




Nedense bunlarin hepsi beni oyle bir rahatlatiyorki,
icime atattigim gostermedigim duygularimin aynasi gibi birikmis bir aci ve ofkenin yansitmasi gibidi disardaki olan bu hava.
Bazen oluyorki aglamak istiyorum dunyaynin bana sundu haksizliklara karsi bagarmak istiyorum delice esmek istiyorum ama nedense icimden birsey beni tutuyor gene ve izin vermiyor cunku bunlari yaparsam sadece daha cok incilcegimi biliyorum.


Iyiki disarda yagmur yagiyor benim akitamadigim yaslari onlarca bulutlar akitiyor.
Bazi seylere ister istemez gucsuz kaliyorum, kanunlar tutuyor bazi seyleri haksizliklara ugruyorum.  Aslinda kanun dedikleri sey herzamanda gorundugu kadar esit kararlar vermiyor bazi insanlar suclu olduklari halde sanki birsey yokmus gibi hayatlarina devam ediyorlar ve iste ozaman disardaki kopan firtina, sagdan sola salanan agaclar bunun yansitmasi oluyor.
Icimden atmadigim o uzuntulu ofkenin aynasida simsekler oluyor.


Ama biliyormusun yarin gene gunesli olcak hava ben biliyorum, sanki hic birsey olmamis gibi goruncekhersey belki esen ruzgarin eger birseyleri yiktiysa onun kalintilari gorunur belkide yerler hafiften nemli olur ama bu kalintilarda uzun surmez kisa bir sure icinde gene hepsi yok olur ve hayat gene kendi hizinda devam eder.








- xx Zeynep

No comments: